دار القرآن مرکزی خراسان رضوی باید محور فعالیت های قرآنی کشور باشد

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: دار القرآن مرکزی خراسان رضوی باید محور هدایت تمام فعالیت های قرآنی کشور باشد.

کد مطلب: ۵۹۴۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا محمد رضا مصیب زاده در مراسم افتتاحیه دار القران مرکزی دانش آموزان استان گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی همیشه در سطح کشور پیشتاز فعالیت های قرآنی بوده و و فعالیت های ویژه ای در این زمینه انجام داده است که افتتاح این دارالقران از آن جمله می باشد و این دار القران باید محور هدایت تمام فعالیت های قرآنی کشور باشد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی رویش های زیادی داشته واین قاریان برجسته دانش آموزی از رویش های ای انقلاب است و قرآن نیز کتاب انقلاب اسلامی ما است.

مصیب زاده افزود: امسال به برکت فعالیتهای قران عترت و نماز مسابقات قرانی بین المللی دانش اموزان را برگزار خواهیم کرد و دو دانش آموز خراسان رضوی نیز جز تیم کشورمان در این مسابقات همچنین سال گذشته نیز برای اولین بار مسابقات قرآنی فرهنگیان ه به میزبانی این استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه وزارت اپ در راستای فعالیت ها سه اصل اساسی را حاکم بر برنامه ها دارد، اظهار کرد:

محوریت اول فعالیت های ما مدرسه است و هر اتفاقی که به مدرسه نرسد آن را ابتر می دانیم. محور دوم فراگیری در عین اثر بخشی است چرا که ما متولی همه دانش اموزان هستیم و محور سوم برنامه ها توسعه مشارکت و مشارکت پذیری است ، با سازمانهایی چون اوقاف و ارشاد و همه بخش هایی که در زمینه های قرانی فعالیت می کنند می توانیم همکاری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار