باحضور استاندار صورت گرفت:

افتتاح هنرستان کارودانش برکت در استان مازندران

با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران هنرستان کاردانش برکت مرحوم حاج محمدصالح وفادار سورک افتتاح و به بهره برداري رسيد.

کد مطلب: ۵۹۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،«ربیع فلاح» دراین مراسم با تبریک دهه فجر، با بیان اینکه 16 بهمن به‌عنوان روز انقلاب اسلامی، منزلت زنان و تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی و ایرانی نامگذاری شده است، اظهارکرد: در مازندران بیش از 500 هزار دانش آموز، 41 هزار معلم و بیش از 250 هزار دانشجو هستند که 24 درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

استاندار مازندران با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در ساخت این مدرسه، تصریح کرد: بنیاد برکت یکی از منابع اعتباری است که در چند سال پیش مغفول مانده بود اما امروز مازندران در جذب اعتبارات این بنیاد از رتبه 27 به رتبه نخست رسیده است.

وي افزود: بنیاد برکت یکی از واحدهای مهم ستاد اجرایی حضرت امام(ره) است که کارهای مهم زیادی در سطح کشور انجام داده است.

فلاح با بیان اینکه کشور ما جمعیت جوانی دارد، اضافه کرد: باید برای جوانان شغل ایجاد کرد و شغل هم به راحتی ایجاد نمی‌شود و یکی از موارد دخیل در آن آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: پنج هزار و 500 طرح با اعتبار چهار هزار و 500 میلیارد تومان از طرح‌های نیمه تمامی که از قبل در استان مانده بود به اتمام رسیده است.

استاندار مازندران اظهارکرد: امروز نمی‌توان بر روی پول نفت مانور داد بلکه باید اقتصاد مردمی در کنار اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار