در سی و هشتمین فجر انقلاب؛

آیین میهمانی لاله ها در گلزارهای شهدای قم برگزار شد

آیین میهمانی لاله ها و غبارروبی مزار مطهر شهدا عصر امروز در سومین روز از دهه فجر، در گلزارهای شهدای استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۳۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم میهمانی لاله ها با حضور مسئولان استانی، نیروهای مسلح، خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و قشرهای محتلف مردم در قم برگزار شد.

در آیین غبارروبی گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، سیدمهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم، سید جواد هاشمی و احمد حسینی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان حضور داشتند.

در این مراسم پس از سخنان کوتاه استاندار قم، پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد.

این مراسم با غبارروبی مزار شهیدان مهدی و مجید زین الدین و دو شهید گمنام و شهدای بین الملل و سایر شهدای دفاع مقدس، شهدای سپاه در سردشت، شهدای مدافع حرم و ... همراه با نوای مارش و احترام نظامی گروه موزیک سپاه و بوی اسفند و عطر گل و گلاب و حضور خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولانی چون فرماندار قم و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و پاسداران مرکز آموزش پاسداری علویون ادامه یافت.

جمعی از دانش آموزان مدارس ابتدایی نیز در این مراسم حضور داشتند.

مشابه چنین مراسمی در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) با حضور نیروهای ارتش، گلزار شهدای شیخان و سوم خرداد با حضور فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، مزار پنج شهید گمنام و قطعه 31 شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) با حضور نیروهای شهرداری، یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) با حضور بسیجیان حوزه شهدای گمنام و سایر گلزارهای استان قم و قبور مطهر شهدای گمنام در مراکز علمی و فرهنگی برگزار شد و طی آن، شرکت کنندگان یاد امام راحل و شهدا را در ایام سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار