مدیرکل فرهنگی،هنری آموزش و پرورش اعلام کرد؛

آغاز مرحله دوم اعزام های دانش آموزان به اردوی راهیان نور

مدیرکل فرهنگی، هنری آموزش و پرورش گفت: مرحله دوم اعزام های دانش آموزی به اردوی راهیان نور چندروز است که آغاز شده و امیدواریم این روند به خوبی مانند گذشته ادامه پیدا کند.

کد مطلب: ۵۹۳۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ مهدی علی اکبرزاده در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسکری (ع) گزارشی از اعزام های سالهای گذشته ارائه کرد و گفت: اعزام به راهیان نور یک ضرورت است که باید با آن توجه کنیم. خدا را شاکریم که این افتخار نصیب ما شده در این زمینه خدمت کنیم.

وی افزود: اگر میخواهیم در فعالیتهای فرهنگی زودتر به نتیجه برسیم یکی از این کارها اردوی راهیان نور است البته می دانید که فعالیتهای فرهنگی زمانبر است .

مدیرکل فرهنگی، هنری آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام های دانش آموزی به راهیان نور چندروز است آغاز شده گفت: افق دید ما اعزام حدود یک میلیون دانش آموز است اما باید ظرفیت ها را سنجید و در نهایت دید که چه میزان دانش آموز را به بهترین شکل ممکن می توان به این اردوهای بزرگ اعزام کرد و اعداد و ارقام در این زمینه چندان مهم نیست.

وی به 13 مورد از دستاوردهای اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و شجاعت در دانش آموزان، شناخت موقعیت استراتژیک ایران، آشنایی دانش اموزان با مفاهیم و کاربردهای دفاع مقدس، تاثیرگذاری در کاهش اسیب های ناشی از فضای مجازی و احیای شور و شعف انقلابی و بسیجی در میدان جهاد و دفاع از حریم ولایت بخشی از مهمترین دستاوردها در این زمینه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار