استاندار سیستان و بلوچستان:

استفاده مطلوب از قابلیت های مرزی استان اقتصاد کشورهای همسایه را نیز متحول می کند

خبرگزاری پانا: استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود هزار و 300 کیلومتر مرز آبی و خاکی سیستان و بلوچستان گفت: استفاده مطلوب از قابلیت های مرزی استان افزون بر رونق اشتغال در منطقه اقتصاد کشورهای همسایه را نیز پویا و متحول می کند.

کد مطلب: ۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حاتم نارویی در دیدار با سران و معتمدان طایفه شهرکی افزود: مرز طولانی سیستان و بلوچستان نه تنها می تواند نیازهای کشور را تامین کند بلکه راهگشای مشکلات اقتصادی کشورهای همسایه و محل رفع نیازهای آنها در بخش بازرگانی و ترانزیت کالا خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به استعدادهای انسانی و قابلیت های کشاورزی و معدنی سیستان و بلوچستان همیاری مردم برای بهره برداری هر چه بهتر از این قابلیت ها بویژه مزیت های تجاری و بازرگانی مرز در راستای توسعه اشتغال و امرار معاش آنان را مورد تاکید قرار داد.

استاندار همدلی و وحدت معتمدان و سران طوایف و قبایل و مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را با مسوولان عامل مهمی در پیشبرد برنامه ها و رونق و شکوفایی استان دانست.

نارویی گفت: مدیران امانتدار و خدمتگزار مردم هستند و باید به گرفتاریها و مشکلات آنان بدون هیچ گونه منت و تشریفات اداری رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اصل شایسته سالاری، تعهد، تخصص و مردمداری در مسوولیت ها، طرح برخی مطالب توسط جریانهای تمامیت خواه را مردود عنوان و بیان کرد: این جریانها در سایه هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار