مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد

محقق شدن حفظ حریم خانواده ها با رعایت امر عفاف و حجاب

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در همایش حجاب گوهر کمال گفت: فرهنگ عفاف و حجاب را باید در مدارس و در دوران کودکی طراحی و اجرا کرد.

کد مطلب: ۵۶۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، نصیری در این همایش با بیان اهمیت و ارزش حجاب و عفاف گفت: مدارس و مربیان در کنار خانواده نقش مهمی در این بحث دارند و باید فرهنگ عفاف و حجاب را از مدارس و به ویژه دوران کودکی طراحی و اجرا نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش مربیان و مدارس در این زمینه گفت: در مدارس و به ویژه دوران ابتدایی با آموزش های لازم و آشنا ساختن آنان با مفاهیم ساده در بحث عفاف و حجاب می توان دانش آموزان را با ارزش ها و اهمیت این موضوع آکاه ساخت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: هرچه قدر حریم خانواده ها در بحث عفاف و حجاب رعایت شود و به آن توجه شود نتیجه آن سلامت و امنیت خانواده ها می باشد و هر اندازه به این مقوله کمتر توجه شود نتیجه آن خانواده های آسیب پذیر و دچار بحران و گسترش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در سطح کشور خواهیم بود.

در ادامه این همایش مهدوی ارفع استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان مطالبی در مورد اهمیت بحث عفاف و حجاب به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات اسلام، دیگر ادیان و همچنین اندیشمندان در زمینه عفاف و حجاب پرداخت.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی از آثار دانش آموزان و معلمان شامل پوستر، پوشاک، شعر و دل نوشته برپا شده است و همچنین از دانش آموزان و معلمان برگزیده در مسابقات عفاف و حجاب نیز با اهداء لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار