مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

نیروی انسانی، بزرگترین و غنی ترین منابع هر سازمان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همه کارشناسان حوزه های مختلف علمی، تربیتی، اقتصادی و ... اذعان دارند که نیروی انسانی، بزرگترین و مؤثرترین منابع هر سازمان است.

کد مطلب: ۵۶۶۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،احمد ناصری در جمع گزینشگران آموزش و پرورش استان با اشاره به 15دی سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) افزود: هدف از ایجاد نهادهای انقلابی، ایجاد و تداوم جامعه توحیدی است، و در این راستا گزینش آموزش و پرورش رسالت خطیری دارد.

وی خاطر نشان ساخت: گزارش های موجود در خصوص تعداد پرونده های انجام شده در هسته گزینش استان حاکی از این است که از حیث احراز صلاحیت، مشکلی وجود ندارد و همکاران هسته گزینش استان به نحو شایسته ای امور را مدیریت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: در مراجعه به دانشگاه فرهنگیان با دانشجویانی مواجه می شویم که مقید به قواعد معلمی بوده و با مهارت علمی بالا و مسلط به فناوری اطلاعات، نوید بخش آینده روشنی برای سیستم آموزش و پرورش هستند.

ناصری تصریح کرد: ادامه دادن این روند و نگهداشت نیروهای توانمند در دستگاه تعلیم و تربیت، امید به موفقیت در آموزش و پرورش را زیاد خواهد نمود.

وی با اشاره به ظرافت و حساسیت کار گزینش در حفظ حقوق مردم و حاکمیت،تصریح کرد: نحوه مدیریت برای پاسداشت این حقوق از وظایف اصلی گزینشگران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام امور بر اساس معیار و ملاک خاص را یادآور شد و افزود: دخیل کردن حب و بغض شخصی لطمات جبران ناپذیری به جامعه تحمیل خواهد کرد.

ناصری اظهار داشت: انجام مدرنیزه کارها و نظم بخشیدن به تحقیق های میدانی بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به بالارفتن کیفیت و سرعت کار در اثر استفاده از فناوری، افزود: استفاده حدااکثری از فناوری های روز، دسترسی سریع به اطلاعات فراهم شده و ضمن کاهش هزینه، امکان پاسخگویی و شفافیت را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به اقدامات و تلاش های ارزنده گزینشگران آموزش و پرورش، از کسب عنوان هسته برتر کشوری در اتوماسیون اداری و کسب رتبه دوم در آموزش های تخصصی گزینش خبر داد و از عوامل مربوطه تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار