با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت گرفت:

امضای توافقنامه همکاری میان شرکت گاز و اداره آموزش و پروش اصفهان

در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح ادارات آموزش و پرورش و تربیت همیاران گاز در مدارس استان اصفهان و انتقال آن به خانواده ها، شرکت گاز و آموزش و پرورش استان اصفهان توافقنامه همکاری امضاء کردند.

کد مطلب: ۵۶۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا اصفهان، به موجب این توافقنامه اداره کل آموزش و پروش استان متعهد به تهیه لیست اسامی معاونین آموزشی و نیروهای خدماتی و سرایداران به تفکیک شهرستان ها و اعلام به شرکت گاز و همچنین تخصیص فضای آموزشی مناسب در هر شهرستان شد.
در این توافقنامه مقرر شده است که برنامه ریزی و اجرای آموزش های تخصصی به منظور بازرسی گاز مدارس و صدور گواهینامه برای شرکت کنندگان در گروه های 80 نفره توسط شرکت گاز صورت پذیرد و همچنین این شرکت در خصوص اطلاع رسانی و آموزش مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی به دانش آموزان پایه ششم مدارس با همکاری مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش برنامه ریزی کند.
همچنین برنامه ریزی در خصوص همایش برترین مقالات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی، تهیه پیام های هفتگی ایمنی، اجرای جشنواره شعر و سرود و تقدیر از همیاران گاز برتر در دهه فجر توسط شرکت گاز استان و اطلاع رسانی و هماهنگی آنها توسط اداره کل آموزش و پرورش و همچنین حمایت از طرح های پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش در زمینه گاز طبیعی بر اساس نیازهای پژوهشی اعلام شده از سوی شرکت گاز، از دیگر توافقاتی بود که در این راستا انجام شد.
گفتنی است؛ این توافقنامه در آبان ماه 1395 تهیه و اعتبار آن تا پایان سال تحصیلی 96-95 تعیین و توسط مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان و محمدحسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان امضاء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار