آموزش 2500 سفیر سلامت دانش آموزی در سردشت

کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت سردشت گفت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی ،نگرش و عملکرد دانش آموزان در باب مسائل بهداشتی، برنامه تربیت سفیران سلامت 2500 دانش آموزان کلید خورد.

کد مطلب: ۵۶۳۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، بفرین لاوا اظهار داشت: در این برنامه که جمعیتی بالغ بر 2500 نفر از سفیران سلامت دانش آموزی در سطح شهر و روستا در تمامی مقاطع و پایه سفیر سلامت با هدف انتخاب، تربیت و معرفی اهداف برنامه سفیران سلامت دانش آموزی و آشنایی با رسالت سفیران سلامت مشارکت دارند.

وی افزود: مقرر شده از هر کلاس یک نفر به صورت داوطلب و علاقمند به مسائل بهداشتی انتخاب و در کلاس های 16 ساعته تربیت سفیران سلامت شرکت نمایند و در طول سال تحصیلی آموزه های خود را به سایر دانش آموزان کلاس بعنوان سفیر سلامت منتقل نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جهت آموزش های تیمی بزرگ متشکل از کلیه مشاورین آموزش وپرورش ، بهورزان و مجریان منتخب مدارس تشکیل گردیده و مقرر شده است آزمون نهایی مجازی مربوطه از سرفصل های کتاب ویژه در ماه فروردین سال 96 از طرف دفتر آموزش وارتقاء سلامت وزارت بهداشت بصورت کشوری در بین سفیران سلامت برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار