مدیرعامل شرکت ژئوترمال دوغان کشور ترکیه:

کشور ترکیه برای احداث هتل 5 ستاره در اردبیل سرمایه گذاری می کند

مدیرعامل شرکت ژئوترمال دوغان ترکیه با بیان اینکه سرمایه‌گذاران کشور ترکیه آماده احداث هتل ۵ ستاره ‌در اردبیل هستند، گفت: برای راه‌اندازی این طرح نیاز به مذاکرات با مسئولان ارشد است.

کد مطلب: ۵۶۱۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محمد دوغان در جلسه مشترک اتاق بازرگانی اردبیل و اصفهان با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری ترکیه در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون سرمایه‌گذاران و تجار کشور ترکیه سفری چندروزه به استان اردبیل دارند تا بتوانند از نزدیک با ظرفیتهای گردشگری این منطقه آشنا شوند و برنامه‌ریزی شده روابط کشور ترکیه با استان اردبیل در بخش ژئوترمال توسعه یابد .

وی از آمادگی سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بخش ژئوترمال استان اردبیل خبر داد و افزود: باتوجه به مطالعاتی که انجام شده است شهرستان مشگین‌شهر و برخی مناطق استان اردبیل ظرفیتهای بسیار بالایی در بخش ژئوترمال دارند که ما آمادگی لازم را داریم تا در این حوزه سرمایه‌گذاری انجام دهیم .

مدیرعامل شرکت ژئوترمال دوغان ترکیه تصریح کرد: کشور ایران و ترکیه به ویژه استان اردبیل ظرفیتهای مشترکی دارند که برای شکوفایی این ظرفیتها رایزنیهای اساسی بین مسئولان دو منطقه انجام شده و انتظار می رود رفته رفته بر روابط تجاری و اقتصادی این دو منطقه افزوده شود .

دوغان بیان کرد: در حال‌حاضر سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برای تجار ترکیه‌ای از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود مسئولان دو منطقه نشست و جلسات مشترکی هم در ایران و هم درترکیه داشته باشند تا به تفاهمات اولیه در این زمینه برسیم .

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران کشور ترکیه آماده احداث هتل 5 ستاره نیز در اردبیل هستند، اظهارکرد: برای راه‌اندازی این طرح نیاز به مذاکرات با مسئولان ارشد است تا بتوانیم با برنامه‌ریزی هدفمند این هتل را در اردبیل ایجاد کنیم .

مدیرعامل شرکت ژئوترمال دوغان ترکیه گفت: توسعه فضای سبز و درختکاری در کنار پروژه‌های گردشگری و اقتصادی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما به این امر اهتمام ویژه‌ای داریم چرا ه فضای سبز علاوه بر اینکه شادابی را در جامعه به دنبال دارد می‌تواند نقش بسیار مهمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد .

در پایان این مراسم تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور ترکیه، استان اصفهان و اردبیل از ظرفیتهای مناطق خود در بخشهای گردشگری و اقتصادی سخن گفته و طرحهایی ارائه دادند و خواستار برنامه‌ریزی اساسی برای امضای تفاهم‌نامه‌ای در راستای سرمایه‌گذاری در این بخشها شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار