عملیات اجرایی اولین هتل پنج ستاره در اردبیل آغاز می‌شود

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد عملیات خاکبرداری زمین هتل پنج ستاره در جوار دریاچه شورابیل به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرایی اولین هتل پنج ستاره در اردبیل آغاز می‌شود

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از محل اجرای هتل پنج ستاره اردبیل اظهار کرد: پیمانکار این هتل دارای اهلیت است و بعد از برنده در مزایده شروع به خاکبرداری محل و تهیه نقشه کرده که با امکانات کامل در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل اولین هتل ۵ ستاره اردبیل احداث می شود.

او بیان کرد: زیرساخت‌های توسعه گردشگری در اردبیل توسط دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود که وجود هتل نقش عمده ای در جذب گردشگر و ماندگاری آنها دارد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه این هتل در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر زیر بنا در محوطه نمایشگاه بین المللی و ساحل دریاچه شورابیل ساخته می شود، عنوان کرد: سرمایه گذار این هتل شرکت افق سبلان است که طبق نقشه دارای ۲۰۰ اتاق، فضای ورزشی تفریحی و سالن همایش به ظرفیت ۷۰۰ نفر خواهد بود.

بهنام جو رو به دریاچه شورابیل و کوه سبلان بودن این هتل را از ویژگی های ممتاز آن دانست و اضافه کرد: تاکنون در مرکز استان هتل‌های خوب و دارای مشخصات و استانداردهای لازم ساخته نشده است و ایجاد این هتل در جذب توریست و توسعه گردشگری تاثیر می‌گذارد.

او ضمن قدردانی از ارگان های مربوطه از جمله شورای شهر، شهرداری اردبیل، سازمان نظام مهندسی، سازمان همیاری و میراث فرهنگی گفت: تمامی ارگان ها همکاری خوبی با این مجموعه داشته‌اند که خوشبختانه کار فونداسیون در ۱۵ روز آینده و عملیات اجرایی آن با حضور وزیر میراث فرهنگی به طور رسمی آغاز می شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: مقرر شده کار ساخت این هتل در دو و نیم سال آینده به اتمام برسد و برای نخستین بار در شهر اردبیل یک اقامتگاه استاندارد در اختیار جامعه مسافران داخلی و خارجی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار