استاندار اردبیل:

2هزار و 70 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است

استاندار اردبیل در نشست شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی بر استفاده حداکثری از فرصت باقی مانده برای بهره مندی از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۵۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مجید خدابخش در این نشست که دقایقی پیش در محل اتاق بازرگانی ،صنابع،معادن و کشاورزی استان برگزار شد گفت:متقاضیان تسهیلات ارزی از فرصت 10 روزه باقیمانده برای جذب سهمیه سال 94 اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده کنندو نسبت به تکمیل مدارک وتحویل گزارش وطرح توجیهی خود به بانک ها اقدام نمایند و بانک ها نیز پذیرش طرح ها را در اولویت قرار دهند .
وی افزود:البته فرصت برای برای بهره مندی از سهمیه سال 95 تا سال آینده باقی است .
استاندار اردبیل تاکید کرد :بانک هایی که ظرفیت پرداخت دارند و هنوز سقف سهمیه ابلاغی آن ها تکمیل نشده نسبت به پرداخت بموقع تسهیلات اقدام کنند .

خدابخش از پرداخت 2هزار و 70 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 224 واحد تولیدی خبرداد و گفت:بر اساس گزاش سازمانهای صنعت ، معدن وتجارت و کشاروزی اکثر تسهیلات پرداختی به واحدها در محل خود هزینه شده است .
اقبال عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار اردبیل نیز ، درخواست تسهیلات بیش از نیاز ، مشکل تامین وثیقه بانکی ،فاکتورهایی که با 9درصد سود دریافت میشود وسود 18 درصدی تسهیلات پرداختی را 4 مشکل عمده در عدم پرداخت بموقع و جذب حداکثری اعتبارات بخش فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال و جدید الاحداث استان برشمرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار