فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سربازان مرز امنیت هستند/ ارائه توانمندی ها در دشمن ترس ایجاد می کند

خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه سربازان مرز امنیت هستند گفت: ارائه توانمندی های فیزیکی در میادین ورزشی و رزمایشی در دشمن ترس ایجاد می کند.

کد مطلب: ۵۵۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، امیر پوردستان در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه واژه سرباز از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار است گفت: باید این جایگاه را از خداوند بزرگ درخواست کرد تا لیاقت رسیدن به آن را اعتا نماید.

وی با اشاره به سربازان حاضر در این مراسم بیان داشت: امیدواریم خداوند شما را در توجهات خاص خود قرار داده و در جهت خدمت به مملکت حفظ کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حضرت علی (ع) سربازان را دژها و قلعه های مستحکم یک ملت معرفی می کنند.

وی ادامه داد: در گذشته عنوان می شد سرباز برای امنیت مرز است اما اکنون بهتر است بگوییم سربازان مرز امنیت هستند.

پوردستان خاطر نشان کرد: هر کجا که سرباز حضور دارد تمامیت ارضی حفظ شده است، که نمونه بارز آن را در 8 سال دفاع مقدس می توان مشاهده کرد. سربازان و بسیجیان در خط مقدم بوده و با خون دادن و قطعه قطعه شدن اجازه تجاوز به خاک میهن از سوی دشمن را ندادند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: لباس پر افتخار سربازی که امروز بر تن شما نقش بسته دیروز بر تن پدران شما بوده که راهی جبهه های حق علیه باطل شده و دفاعی همه جانبه از کشور و حقانیت ایران داشته اند.

وی بر این موضوع تاکید کرد که اگر پرچم کشور امروز با اقتدار توسط سربازان برافراشته شده دیروز در دست شهدا بوده و همین موضوع زمینه ساز اقتدار به حساب می آید.

پوردستان با اشاره به وضعیت منطقه سربازان را مورد خطاب قرار داد و گفت: باید دید شما در برابر مسئولیتتان چگونه عمل خواهید کرد.

وی افزود: هم اکنون عمده فعالیت های اجرایی نیروهای مسلح برعهده سربازان است و این سربازان هستند که باید ماشه را بچکانند لذا ضروری است سربازان ظرفیت های خود را بالا ببرند چرا که این حقیقت است که در جنگ نیروی انسانی حرف اول را می زند.

به گفته وی بنیه اعتقادی و ایمانی، توجه به اجرای صحیح ماموریت ها و مسئولیت ها، بالا بردن قابلیت های جسمی و فیزیکی از ویژگی های یک سرباز به حساب می آید و هر کس این قابلیت ها را داشته باشد در نبردهای آینده پیروز خواهد بود.

پوردستان ادامه داد: ارائه توانمندی های و قابلیت های جسمی و فیزیکی در میادین ورزشی و رزمایشی در دشمن ترس ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ورزش در نیروهای مسلح کشف و استعدادیابی سربازان ورزشکار است گفت: هم اکنون ورزشکاران زیادی از پادگان ها به تیم های ملی معرفی شده اند.

پوردستان نشاط و شادابی و بالا رفتن روحیه را از جنبه های موثر ورزش خواند و گفت: باید انگیزه در سربازان ایجاد شود تا در رشته های مختلف فعالیت کنند و همچنین قله هیا ورزش قهرمانی به آنها نشان داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار