مدیر سازمان دانش آموزی استان قم مطرح کرد:

راه پیمایی دانش آموزان قمی در مسیر حرم تا حرم

ابوالفضل پور محمدیان مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: همزمان با سوگواران و عزاداران حسینی در سراسر جهان صدها نفر از دانش آموزان قمی و پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی مسیر حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران را راهپیمایی کردند.

کد مطلب: ۵۵۳۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا قم- پورمحمدیان مدیر سازمان دانش آموزی گفت: همزمان با اربعین حسینی صدها نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان قم و پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی مسیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران را راه پیمایی کردند و با پخش نذورات مختلف در بین عزادارن و زائران در سوگ سرور و سالار شهیدان به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

وی افزود: دانش آموزان در این راهپیمایی با شور و شعور وصف ناپذیر عاشورایی، با سر دادن شعارهای ضد اسکتباری ضمن بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی پیامی بزرگ را به یزدیان زمان و کسانی که قصد دارند خوی استکباری خود را در جهان گسترش دهند ، اعلام نمودند.

پورمحمدیان با تبیین برنامه های عاشورایی پیشتازان و فرزانگان اظهار داشت: در این مراسم دانش آموزان با قرائت دعا، ظهور امام زمان (عج) را از خداوند متعال خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار