رییس اوقاف و امور خیریه زرندیه به پانا خبر داد:

اقامه نماز ظهر عاشورا در آستان مقدس سید منصور زرندیه

رییس اوقاف و امور خیریه زرندیه گفت: نماز ظهر روز عاشورا به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع) اقامه می شود.

کد مطلب: ۵۴۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین حمید کرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: همچنین همایش رهروان زینبی با حضور بیش از هزار بانوی عزادار و با سخنرانی موسوی از تهران در صحن شمالی سید منصور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از اول محرم هر روز یک و ساعت و نیم قبل از نماز مغرب و عشا مراسم عزاداری همراه با سخنرانی، مدیحه سرایی و قرائت زیارت عاشورا در آستان امامزاده سید منصور(ع) برگزار می شود.

رییس اوقاف و امور خیریه زرندیه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی برنامه های مختلفی به مناسبت ماه محرم برگزار می شود که اعزام مبلغ یکی از این برنامه هاست.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی بیان کرد: در این خصوص 3 مبلغ اعزامی از قم به روستاهای امیر آباد و دوزج و آستان امامزاده سید منصور(ع) همچنین 2 مبلغ بومی به روستای روستای آجان و یکی از روستاهای خرقان اعزام شدند که در طول دهه محرم به مشاوه و پاسخگویی به مسائل شرعی و تبیین واقعه عاشورا می پردازند.

وی برگزاری همایش احلی من العسل با حضور 400 دانش آموز پسر در آستان امامزاده سید منصور(ع) و برگزاری جلسه در خصوص هماهنگی برای برنامه های ماه محرم با آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، بسیج خواهران، سپاه، هیات های مذهبی و تبلیغات اسلامی را از دیگر برنامه های اجرایی دانست که در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار