درشهرستان قرچک:

تشکیل جلسه کارگروه تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش

در راستای برنامه های پروژه مهر 95کارگروه توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۵۳۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناازآموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مهدی دهقانی مسئول روابط عمومی و کارگروه توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر شهرستان قرچک دراین رابطه گفت: وظیفه مهم این کارگروه انجام کلیه فعالیت های فرهنگ سازی میباشد، که آمادگی لازم و مطلوب را هنگام بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت عهده دار است.

وی در ادامه افزود: هماهنگی های لازم جهت انعکاس خبری و بازدیدهای مداوم ازمدارس سبب ارتقاء این فعالیت های فرهنگ ساز می شود.

مسئول کارگروه توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر تصریح کرد: برپایی نمایشگاه پروژه مهر با محوریت تالیفات همکاران و دست ساخته های دانش آموزان از اقدامات این کارگروه بوده است.

دهقانی گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آماده با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قرچک ،حجت الاسلام اسماعیلی ، به دلیل آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در سوم مهرماه 95سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان است.

وی گفت:این کار گروه به عنوان زبان گویا و پاسخگو به ارباب رجوع، مخاطبان و توجیه ،تبلیغ و دفاع از كارهای ارزنده صورت گرفته در دیگر كمیته های پروژه مهر آموزش و پرورش نقش بی بدیلی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار