مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده به پانا خبر داد؛

بازنگری در قانون تسهیل ازدواج جوانان

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بازنگری قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت: در حال حاضر آن بخش از قانون که قابلیت اجرا دارد، انجام می شود که در سایر بخش ها باید از لحاظ ساختاری اصلاح شود.

کد مطلب: ۵۳۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

ناصر صبحی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان اظهارداشت: ازدواج موضوعی است که تنها به وزارت ورزش و جوانان مربوط نمی شود بلکه نهادهای مختلفی در این موضوع دخیل هستند که هر یک باید سهم خود را در این زمینه اجرا کنند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده افزود: دفتر ازدواج و تعالی خانواده یکی از موضوعاتی را که دنبال می کند، برگزاری دوره های آموزشی ازدواج برای زوج هایی است که در آستانه مراسم ازدواج هستند.

صبحی درباره نحوه شناسایی زوج های جوان برای شرکت در دوره های آموزشی گفت: این موضوع در ابتدا برای کارمندان نهادهای دولتی برگزار می شود و سپس کارکنان سایر دستگاه ها نیز در اولویت شرکت در این دوره ها قرار می گیرند.

به گفته وی، محتوای آموزشی و اساتید دوره های آموزشی ازدواج توسط دفتر ازدواج و تعالی خانواده تأمین می شود.

این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در موضوع اجرای قانون تسهیل ازدواج وزارت خانه های مسکن، بهداشت، اقتصاد و کشور نیز دخیل هستند.

صبحی اضافه کرد: دفتر ازدواج و تعالی خانواده پیگیر اجرای قانون تسهیل ازدواج است و معتقدیم قانون تسهیل ازدواج جوانان نیاز به اصلاح دارد. در حال حاضر آن بخش از قانون که قابلیت اجرا دارد، انجام می شود که در سایر بخش ها باید از لحاظ ساختاری اصلاح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار