مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

فضاهای آموزشی اردبیل تجهیز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی دانش‌آموزان و معلمان استان اردبیل بی‌صبرانه در انتظار آغاز سال تحصیلی جدید هستند و تمام مقدمات کار در این زمینه انجام شده است.

کد مطلب: ۵۳۲۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در جلسه ستاد پروژه مهر در اردبیل اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته و در چهار بخش ثبت‌نام دانش‌آموزان، ساماندهی معلمان، تجهیز فضاهای آموزشی و حوزه آموزش و پرورش، فعالیت‌ها و اقدامات خوبی انجام شده تا سال تحصیلی شایسته‌ای را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: قطعاً در مدت باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی برخی از نقص‌ها و کاستی‌ها را نیز برطرف می‌کنیم تا یک سال تحصیلی شایسته همراه با دغدغه کمتر برای تحصیل دانش‌آموزان را شاهد و ناظر باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان به شکل کامل و تا 98 درصد و همچنین سازماندهی معلمان به شکل صد درصد انجام شده است، گفت: نوسازی مدارس قول داده تا در هفته‌های آینده فضای آموزشی جدیدی را که آماده بهره‌برداری و تکمیل است، تحویل آموزش و پرورش دهد.

ناصری افزود: تا آغاز سال تحصیلی 30 فضای آموزشی و پرورشی در استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و در این زمینه هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی از توزیع سرانه مدارس و همچنین بسته‌های ورزشی، فرهنگی و پرورشی، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و تدارک امکانات سخت‌افزاری در هنرستان‌ها خبر داد و بیان کرد: ما تنها در شهر اردبیل با کمبود فضای آموزشی روبه‌رو بودیم که با همکاری نوسازی مدارس این مشکل نیز تا حدود زیادی برطرف شده که امیدواریم با آغاز سال تحصیلی ضعف‌ها و کاستی‌های احتمالی برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار