مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت خبر داد:

انتخاب کارمند نمونه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رجایی و باهنر و گرامیداشت روز کارمند،کارمند نمونه اداره آموزش و پرورش شهرستان معرفی شد.

کد مطلب: ۵۳۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، علی یزدان پناه مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از انتخاب کارمند نمونه در اداره آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

وی در ادامه گفت: در ابتدا با هماهنگی علی مهدی برنا، کارشناس مسئول امور اداری مدیریت ازهمکارانی که واجد شرایط بودند،خواسته شد ،جهت تکمیل فرم به واحداموراداری مراجعه و آن را تکمیل نمایندوسپس بابررسی مواردی ازجمله،سابقه وتجربه کاری دراداره،تحصیلات، نمرات ارزشیابی سنوات، نظم و انضباط کاری و رعایت مقررات اداری درنظر گرفته شد.

یزدان پناه افزود: سپس با بررسی های موارد فوق ودادن امتیازبه هر بخش وجمع امتیازات نتیجه اعلام شد،که دراین راستا قاسم محمودیان کارشناس مسئول متوسطه دوره اول آموزش و پرورش پاکدشت،بالاترین امتیاز را کسب نمود وبه عنوان کارمند نمونه مدیریت آموزش و پرورش انتخاب و به روابط عمومی فرمانداری شهرستان جهت شرکت در مراسم کارمندان نمونه ادارات شهرستان پاکدشت معرفی شد.

وی گفت: تمامی پرسنل این اداره از زحمتکشان و دلسوزان درامر تعلیم و تربیت می باشند و معرفی کارمند نمونه صرفا جهت تقویت و تشویق برای بهبود عملکرد سایرین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار