فرماندار قرچک:اگر مشکل یک ارباب رجوع را در ادارات حل کنیم مورد توجه خدا و بندگان قرارخواهیم گرفت

قرچک(پانا)-به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ،جلسه تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه شهرستان قرچک‌ با حضور فرماندار و مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار قرچک:اگر مشکل یک ارباب رجوع را در ادارات حل کنیم مورد توجه خدا و بندگان قرارخواهیم گرفت

در این مراسم ‌بهمن خطیبی فرماندار قرچک در سخنانی اظهار داشت: هفته دولت امسال بسیار پربرکت بود و بزودی ازمدیران شایسته شهرستان در شورای اداری نیز تجلیل خواهد شد‌.

او در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و مشکلات اقتصادی، جنگ روانی و تحریم‌های ظالمان قطعا گام دوم انقلاب بهتر از گام اول انقلاب همراه با موفقیت باشد.

خطیبی گفت: تمام دستگاه‌های باید در زمینه اقتصادی مقاومتی برنامه ریزی کنند و از این تحریم‌ها بصورت یک فرصت استفاده کنیم.

او تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و سیاست دولت در راستای اقتصاد مقاومتی بتوانیم کشور را اداره کنیم.

خطیبی ادامه داد: باید ادارات به سمت اقتصاد مقاومتی بروند و ما از پروژه‌های دانش بنیان استفاده کنیم و اینها جزء برنامه‌های گام دوم است که باید با کار دسته جمعی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: یک کارمند با استفاده از قوانین و دستور العمل‌های وتلفیق این دو کار ارباب رجوع را راه بیندازند.

او گفت: کارمند نمونه باید الگوی همکان باشد واگر مشکل یک ارباب رجوع را حل کنیم مورد توجه خدا و بندگان قرارخواهیم گرفت و پاکدستی در انتخاب کارمند نمونه باید مورد توجه قرار گیرد.

خطیبی بیان کرد: ‌چند سالی هست که میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع است و درحدتوان همه ادارات این موضوع جدی بگیرند و یک ارباب رجوع درکمترین زمان با استفاده از این خدمات جواب بگیرد و روحیه کار دسته جمعی جواب می دهد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار