نمایش آثار برتر جشنواره دستاوردهای كانون های فرهنگی كشور

دومین جشنواره ملی دستاوردهای كانون های فرهنگی تربیتی كشور در كانون فرهنگی تربیتی قدس شهر تهران برگزار می گردد.

کد مطلب: ۵۲۸۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دومین جشنواره ملی دستاوردهای كانون های فرهنگی تربیتی كشور از 8 لغایت 14 شهریور ماه به مدت یک هفته در كانون فرهنگی تربیتی قدس شهر تهران برگزار می گردد.

وی افزود: آثارر برتر دانش آموزان عضو كانون های فرهنگی تربیتی استان قزوین نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و در این جشنواره به معرض نمایش در می آید.

معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین خاطر نشان کرد: دومین جشنواره ملی دستاوردهای كانون های فرهنگی تربیتی كشور با اهداف احیای رویكردها و دیدگاه های معطوف به فعالیت های كانون ها، ثبت پیشینه دقیق از امكانات معنوی و مادی موجود، ارائه الگویی شایسته از كانون ایده آل که در چشم انداز 1404 و نیز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده است، برگزار می گردد.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: این جشنواره در بخش های كارگاه های مهارت آموزی، نمایشگاه، فروشگاه، تالار گفتگو و شبانگاهی(ضیافت) برنامه خواهد داشت و اداره كل آموزش و پرورش استان قزوین در هر كدام از بخش های فوق دارای غرفه می باشد و آثار برتر كانون های فرهنگی تربیتی استان كه طی ارزیابی از نمایشگاه های مرحله منطقه و استانی منتخب شده اند، به این جشنواره ارسال شده است.

این مسئول فرهنگی استان قزوین تصریح کرد: كلیه مدیران كانون های فرهنگی تربیتی استان و مسئولین ذیربط در آموزش و پرورش استان از این جشنواره بازدید خواهند نمود، در بخش كارگاه های مهارت آموزی، دانش آموزان استان قزوین به همراه مربیان خود انواع شیرینی های سنتی قزوین را پخت نموده و به بازدید كنندگان و مراجعین معرفی خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار