در دومین روز از اردوی ملی صورت گرفت؛

برگزاری کلاس های آموزشی امداد و نجات، مخابرات، کار با چوب و نظام جمع

کلاس های آموزشی امداد و نجات، مخابرات، کار با چوب و نظام جمع در دومین روز از اردوی ملی کشوری واقع در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، در این دوره از اردو، مدرسان از سطح بالاتری برخوردار بوده و دانش آموزان پیشتاز قوی تری در این دوره از ارردوی ملی کشوری حضور پیدا کردند.

کلاس ها در فضایی بسیارعالی و سرشار از انرژی برگزار شده و دانش آموزان با دقت تمام به گفته های مدرسین خود گوش فرا داده و آموخته های آنان را به خوبی فرا می گیرند.

گفتنی است؛ علاقه مندی دانش آموزان پیشتاز برای یادگیری این مطالب بسیار چشم گیر بوده و از آن استقبال پرشور و بانشاطی صورت گرفته است.

این کلاس ها در دو جلسه دو ساعته در صبح و همین طور دو جلسه دو ساعته در عصر برگزار شده و تا شنبه ۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

به گفته مربیان و مسئولین پیشتاز این دوره، سطح دانش اموزان و مربیان پیشتاز حاضر و شرکت کننده در این اردو بسیار بالا بوده و از نظر کیفی و سخت افزاری، عملکرد خوبی داشته اند و ما نیز به هدفمان که همان ارتقا سطح کیفی پیشتازان بوده است، رسیده ایم.

دانش اموزان و مربیان پیشتاز این دوره از اردوی ملی از ۲۶ مرداد ماه تا ۱ شهریور در اردوگاه باهنر تهران اموزش دیده و ارزیابی می شوند، تا از بین این عزیزان برترین ها را برای اعزام به اردوی بین المللی لبنان اماده و پرورش دهند.

گفتنی است، برگزیدگان این دوره از اردوی ملی به مسابقات بین المللی لبنان اعزام خواهند شد.

/امید لک زایی خبرنگار اعزامی پانای سمنان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار