تقدیم اعتبارنامه نمایندگان یزدی مجلس هشتم شورای دانش آموزی

اعتبارنامه نمایندگان یزد مجلس هشتم شورای دانش آموزی، در جلسه مشترک مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش، رییس سازمان دانش آموزی و اعضای مجلس دانش آموزی و مجمع مشاورین مدیرکل، به نمایندگان تقدیم شد.

کد مطلب: ۵۲۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، در این جلسه خطاب به دانش آموزان گفت: ارتباط نمایندگان پیشین با اعضای جدید، به همراه نقد عملکردها و ارائه راهکار و انتقال آن به مسئولان آموزش و پرورش، منجر به اتخاذ تصمیم های مناسب و سیاست گذاری های درست خواهد شد.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی افزود: اولویت کشور، بحث اقتصاد است و فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی از ضروریات برنامه ریزی است.

شیرزاد خاطرنشان کرد: انتظار ما از شما دانش آموزان عضو مجلس و مجامع این است که پیام مسئولین را به دانش آموزان منتقل کرده، پیام دانش آموزان را به مسئولان کشوری انتقال دهید و پیشنهادهای خود را به صورت مصداقی مطرح و پیگیری نمایید.

وی همچنین خواستار رفع مشکل امکانات ورزشی مدارس محروم و تخصیص امکانات به آن ها شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد نیز در این جلسه گفت: دانش آموزان توانمند استان یزد می توانند با پیدا کردن مسیر خود، نام استان یزد را بیش از این درخشان نمایند.

علی سرداری افزود: دانش آموزان باید مطالبات آموزش و پرورش را انعکاس دهند که خبرگزاری پانا در این حوزه، ابزار بسیار بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های پرورشی در استان یزد حجم بالایی دارد اما اگر انتظارات دانش آموزان را به طور کامل، تأمین نکرده، در شیوه ها دچار اشکال است و باید از دانش آموزان در مورد علایق آن ها نظرخواهی شود.

سرداری همچنین خطاب به دانش آموزان عضو مجلس و مجامع گفت: شما دانش آموزان، بیشترین نفوذ را در میان دانش آموزان دارید و باید مسئولیت مشاور مدیرکل را به خوبی ادامه دهید و با انجام مکاتبات، در جهت رفع مشکلات موجود، قدم بردارید.

وی همچنین با اشاره به حمایت های جدی مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مدیرکل آموزش و پرورش یزد به جدیت، حامی فعالیت ها و برنامه های پرورشی است.

گفتنی است در ابتدای جلسه نیز حسینعلی ملانوری، رییس سازمان دانش آموزی و صنعتی کارشناس امور مجلس سازمان دانش آموزی یزد با ارائه گزارش، به بیان عملکرد مجلس هشتم در استان یزد پرداختند.

همچنین دانش آموزان عضو مجلس و مجامع، نیز دغدغه ها و موارد موردنظر خود را با مدیرکل آموزش و پرورش در میان گذاشتند. بخش سلامت و تغذیه سالم به ویژه در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، لزوم وجود معاونت پرورشی در مدارس استثنایی، مبحث انتخاب رشته دانش آموزان، تشریح انتظارات از نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی و تاثیر حضور دانش آموزان در مجلس، برقراری عدالت تحصیلی در کنکورو لزوم استمرار بازدید از مدارس، بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که توسط دانش آموزان عضو مجلس و مجمع مشاورین مدیرکل مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار