در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

درخواست شورا برای بازگشایی آزمایشی پیاده راه 17 شهریور

عضو شورای شهر تهران گفت:نظر شورای شهر این است که پیاده راه 17 شهریور در یک مدت کوتاه به طور آزمایشی بازگشایی شود تا اشکالات این طرح مشخص شود.

کد مطلب: ۵۲۳۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به حضور سکنه و کاسبان خیابان 17 شهریور در حاشیه جلسات شورا اظهار داشت: تقریبا اهالی این خیابان هر جلسه به شورا می آیند و پیگیر حل مشکلاتشان هستند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره نظر شورا برای بازگشایی پیاده راه مذکور گفت: به اعتقاد بنده به عنوان یکی از نمایندگان مردم در شورای شهر تهران، در بررسی های انجام شده حداقل باید این پیاده راه از میدان شهدا تا خیابان صفا بازگشایی شود.

بازگشایی پیاده‌راه 17 شهریور منجر به توسعه کسب و کار می‌شود

وی با بیان اینکه بازگشایی بخشی از پیاده راه 17 شهریور منجر به توسعه کسب و کار در این منطقه می شود، گفت: کسبه ای که در این راسته نمایشگاه ماشین و موتور داشتند 50 باب مغازه بود که تعدادی از این مغازه ها با توافق مالک و شهرداری تغییر مکان داده اند اما مابقی مغازه داران که 470 باب مغازه می شود مستأصل مانده اند که می توان با بازگشایی این محدوده وضعیت این پیاده راه را ساماندهی کرد و رونق کسب و کار این ها افزایش یابد.

شاکری در ادامه درخصوص آخرین وضعیت پیگیری شورای شهر برای حل مشکلات پیاده راه 17 شهریور افزود: ما می گوییم طرح پیاده راه 17 شهریور که موفق نبود به مدت 5 سال ادامه پیدا کرد، حال اجازه دهند تا طرح بازگشایی این پیاده راه در یک مدت کوتاه به طور آزمایشی اجرا شود که در نهایت اشکالات طرح دیده شود و به نتیجه برسیم.

تصمیم‌گیری نهایی برای پیاده‌راه 17 شهریور در انتظار گزارش کمیسیون حقوقی

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درخصوص نظر کمیسیون حقوقی شورا درباره این پیاده راه نیز گفت: در حال حاضر منتظر هستیم تا گزارش کمیسیون حقوقی به صحن شورا آورده شود و ما نیز نظرات را ارائه دهیم. اما در بخشی از گزارش کمیسیون حقوقی 50 درصد ساکنان راضی و 50 درصد ناراضی هستند ضمن اینکه کسبه این پیاده راه نیز از این وضعیت ناراضی هستند اما به هر حال باید گزارش کمیسیون در صحن شورا ارائه شود تا تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار