وجود بیش از پنج هزار جلد کتاب در مرکز اسناد میراث فرهنگی استان سمنان

مسئول مرکز اسناد و کتابخانه اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان خبر داد: تعداد کتاب‌های این مرکز به بیش از پنج هزار جلد رسید.

کد مطلب: ۵۲۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش‌ پانا از سمنان، علیرضا گودرزی اظهار داشت: 700 عنوان کتاب جدید در حوزه‌های معماری، مرمت، هنر، گردشگری، صنایع‌دستی و غیره به مجموعه کتاب‌های مرکز اسناد میراث فرهنگی سمنان افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار عنوان کتاب، فصلنامه و مجله تخصصی و پژوهشی در زمینه‌های باستان‌شناسی، مرمت، معماری، گردشگری، صنایع‌دستی و غیره در کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان موجود است خاطر نشان کرد : از این کتابخانه به‌ عنوان یکی از تخصصی‌ترین و مهمترین کتابخانه‌های استان سمنان در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری می باشد.

مسئول مرکز اسناد و کتابخانه اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان افزود : بخش دیگری از این مرکز مربوط به آرشیو اسناد و مدارک بناهای تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی است که به صورت بانک اطلاعاتی جامع در اختیار پژوهشگران و دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: با هدف ارتباط هر چه بیشتر و مطلوب‌تر علاقه‌مندان، دانشجویان و پژوهشگران با مرکز اسناد و کتابخانه اداره کل، بخشی در پایگاه اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با عنوان "مرکز اسناد" وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به این بخش از لیست کتاب‌های موجود و مدارک مورد نیاز برای دریافت کتاب و اطلاعات مطلع شوند.

/پوریا شاهب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار