در اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد:

مراسم ورزش صبحگاهی بمناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی

از سوی اداره کل ورزش و جوانان بمناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی ورزش صبحگاهی با حضور آقایان و بانوان در زمین فوتبال شماره 1 و 2 استادیوم آزادی برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز گلستان ،مراسم ورزش صبحگاهی بمناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی ورزش صبحگاهی در ساعت 7 صبح روز سه شنبه با حضور دکتر طیبی مدیر کل ، معاونین ستادی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از هیات های ورزشی استان در محل استادیوم ورزشی آزادی برگزار شد.

در شروع برنامه گروه ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان با ضرب مرشد آغاز شد و سپس دکتر طیبی با تبریک بمناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی از هیات پهلوانی و زورخانه ای استان که باعث ترویج فرهنگ پهلوانی در جامعه می شوند تقدیر و تشکر بعمل آورد و سپس گفت با توجه به اینکه مولای متقیان حضرت علی (ع) نیز یک پهلوان واقعی بود ما ورزشکاران جامعه اسلامی می بایست با پیروی از ایشان بتوانیم با نهایت تلاش و کوشش فرهنگ پهلوانی را در میادین ورزشی گسترش دهیم.

وی افزود: در این موضوع مهم ، جامعه ورزش استان و کشور بتوانیم با همت والا فرهنگ پهلوانی را در کشور و دنیا رواج دهیم در پایان این مراسم از همکار پرتلاش اداره کل ورزش محمد بالارستاقی که بر اثر یک حادثه از ناحیه کمر آسیب دیده و در بستر بیماری می باشد با اهداء لوح و هدایا تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار