در گفت و گو با پانا مطرح شد:

بازتاب دستور وزیر نفت و انتصاب مدیران بومی در پتروشیمی ماهشهر

ورود نخبگان و مسئولین خوزستان به موضوع مدیران پروازی بویژه در پتروشیمی ها موجب شد تا وزیر نفت رسماً پایان انتصاب مدیران پروازی را در منطقه ویژه ماهشهر و پتروشیمی ها اعلام نماید.

کد مطلب: ۵۲۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، ورود نخبگان و مسئولین خوزستان به موضوع مدیران پروازی به ویژه در پتروشیمی ها موجب شد تا وزیر نفت رسماً پایان انتصاب مدیران پروازی را در منطقه ویژه ماهشهر و پتروشیمی ها اعلام نماید.

در همین زمینه و در پی انتشار خبری مبنی بر احتمال انتصاب سیروس منشداوی به عنوان مدیر عامل یکی از پتروشیمی بندر ماهشهر، تاکنون شاهد انتشار وسیع این مطلب در گروه‌ها و سایت های محلی و نیز حمایت طیف وسیعی از مردم، مسئولان و کارکنان پتروشیمی مذکور بوده‌ایم.

تقارن زمانی این خبر و دستور جدید وزیر نفت درباره انتصابات جدید، موجی از حمایت و انتظار عمومی را در سراسر حوزه شهرستان ماهشهر و هندیجان به وجود آورده که با محوریت خبرنگاران و گروههای مردمی در حال همراه کردن بیشتر مسئولان شهری و استانی ست.

به نظر می‌آید که رسانه‌ها با حمایت مردم در حال رقم زدن برگ جدیدی در تاریخ مدیریت نفت و پتروشیمی در استان خوزستان‌اند و این مسیر حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

/ صادقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار