مدیرکل حمل ونقل و پایانه های خراسان شمالی اعلام کرد:

فراخوان مقاله برای شرکت در دومین همایش سیستم های حمل ونقل هوشمند

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت شرکت در دومین همایش سیستم های حمل و نقل هوشمند ITS˝ ˝ فرا خوان داد.

کد مطلب: ۵۲۰۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های خراسان شمالی در این باره گفت: این همایش در هشت محور برگزار می شود و هدف اصلی آن، ارائه و بررسی راهکارهای مختلف ارتقای ایمنی حمل و نقل در جاده ها است.

سعید سبحانی اظهار داشت: سیاست های كلی استانداردها و محیط زیست، حمل و نقل عمومی، مدیریت هوشمند ایمنی و كنترل ترافیک، مدیریت داده ها و برنامه های كاربردی، حمل و نقل در شهر هوشمند، مدیریت و تجربیات اجرای پروژه‌ها، تكنولوژی و تجهیزات و نیز جنبه های اجتماعی و فرهنگی از محورهای برگزاری این همایش است. وی افزود: از اساتید، پژوهشگران و متخصصان حوزه حمل ونقل هوشمند دعوت می شود نسبت به ثبت نام در سایت همایش(www.itscongress.ir) و ارسال مقالات خود اقدام کنند.

وی گفت: مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این همایش، پایان آبان ماه امسال تعیین شده است. وی خاطرنشان کرد: این همایش دو روزه در 19و20 بهمن ماه امسال برگزار می شود و مقالات برگزیده، علاوه بر دریافت جایزه، برای چاپ در نشریات علمی و پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرند .

گفتنی است این همایش با اهدافی چون افزایش ایمنی و بهبود مدیریت حمل و نقل، ارتقاء سامانه های موجود، یكپارچگی حمل و نقل هوشمند برون شهری و درون شهری، افزایش تعامل و همكاری دستگاههای مرتبط با حمل ونقل هوشمند، ایجاد بستر همكاری و ارتباط مؤثر بین دستگاههای اجرایی، دانشگاهها و مراكز علمی پژوهشی و افزایش مشاركت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حمل و نقل هوشمند برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار