دولت و حاکمیت برای جایگاه شورا و شورایاری ها ارزش قائل شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، از دولت و حاکمیت خواست تا برای جایگاه شورا و شورایاری ها ارزش قائل شود.

کد مطلب: ۵۱۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر رحمت اله حافظی در ادامه جلسات مشترک کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با دبیران شورایاران مناطق 22 گانه تهران، پیش از ظهر امروز نشستی با دبیران شورایاران منطقه 17 داشت. در این جلسه مهندس حقانی و دکتر آباد نیز حضور داشتند.
دکتر حافظی در این نشست به بخشی از مشکلات مشترک در تمامی محلات شهر تهران اشاره کرد و افزود: مشکلاتی که در محلات مناطق شهر تهران به خصوص مناطق جنوب شهر تهران وجود دارد،‌ قابل رفع است اما برای رفع این مشکلات باید شورایاران مطالبه و پیگیری جدی تری نسبت به گذشته از مدیریت شهری داشته باشند.
وی ادامه داد:‌ دولت و حاکمیت نیز باید برای جایگاه شوراها و شورایاران ارزش قائل شوند. نباید شهرداران نواحی یا مناطق مانع از طرح مسائل و مشکلات محلات توسط شورایاران شوند. شورایاران نیز نباید نگرانی از بیان و پیگیری این مسائل داشته باشند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین عنوان کرد: استمرار روابط شورایاران با شورای شهر تنها راه حل برای پیگیری و تحقق مطالبات مردمی است.
در این نشست دبیران شورایاران به مسایل مختلفی از جمله نگرانی از نبود امنیت و مشکلات زیست محیطی و وجود بزه و آسیب های اجتماعی در محدوده خط راه‌آهن تهران - تبریز و تهران - اهواز،‌ نبود نظارت بر عملکرد پیمانکاران در اجرای پروژ‌های عمرانی محلات، درخواست از سازمان آب برای نوسازی لوله کشی آب شرب،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار