در آستانه افتتاح رصدخانه دانش آموزی پروفسور ریاضی:

دانش آموزانی ستاره شناس با رصد خانه ی دانش آموزی شیراز

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سمیه شیراز گفت: رصدخانه دانش آموزی پروفسور ریاضی را میتوان یکی از تجارب برتر تربیتی دانست که می تواند در آگاهی بخشی به دانش آموزان علاقه مند به علم نجوم نقش به سزایی را ایفا کند.

کد مطلب: ۵۱۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سمیه شیراز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: در راستای تحقق بخشیدن به نیاز های علمی دانش آموزان و فرهنگیان مجهز ترین رصد خانه دانش آموزی جنوب کشور به مدیریت آموزش و پرورش ناحیه چهار در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه شیراز به عنوان قطب پنجم کانون های فرهنگی و تربیتی کشور، ساخته و طراحی شده است.
زهرا نیک زاد تصریح کرد: کانون فرهنگی و تربیتی سمیه شیراز در جهت رشد فکری دانش آموزان در علم نجوم و ستاره شناسی مجموعه از امکانات ستاره شناسی شامل چتر آسمان نما و اتاق سمعی بصری نجوم را راه اندازی کرده است.
مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سمیه شیراز افزود: این رصد خانه که با به روزترین امکانات قابل استفاده برای یک رصد خانه دانش آموزی طراحی شده است به نام پروفسور نعمت الله ریاضی که یکی از چهار کیهان شناس برتر کشور است، نامگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه رصدخانه دانش آموزی پروفسور ریاضی را میتوان یکی از تجارب برتر تربیتی دانست، ابراز داشت: رصدخانه دانش آموزی پروفسور ریاضی در آستانه آیین افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره تجارب برتر کشوری به میزبانی شیراز افتتاح خواهد شد.

خبرنگار: سید علیرضا ترابی


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار