مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مصاحبه با پانا:

دو هزار و 500 کلاس در کانون های ورزش دانش آموزی دایر است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:کانون‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی در دو هزار و 500 کلاس جهت غنی سازی اوقات فراغت و در جهت ایجاد نشاط فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۵۱۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در حاشیه افتتاح این آیین در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی گفت: غنی سازی فعالیت های اوقات فراغت و ارتقای سلامت جسمی دانش آموزان ،توسعه و ارتقاء مهارت های ورزشی و سواد حرکتی آنان ،استمرار جریان آموزشی و تربیتی در خارج از ساعات رسمی مدارس را از اهداف ایجاد کانون های ورزشی است.
پاشایی با اشاره به استفاده از مشارکت خانواده ها در توسعه و ارتقاء فعالیت های فوق برنامه ورزشی،افزود: کارآفرینی و بهره وری از منابع انسانی متخصص تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش از بزرگترین اهداف این کانون های بشمار می رود.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید کرد: استفاده از المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به عنوان یکی از پایگاه‌های شناسایی استعدادهای ورزشی و هدایت به کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای در راس برنامه های ورزش و سلامت قرار دارد.
وی تعداد کل کانونهای استان را بیش از 600 کانون و تعداد کلاسهای تشکیل شده در سراسر استان را 2500 کلاس عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد دانش آموزان دختر و پسر تحت پوشش کانونهای ورزشی در استان بیش از 60 هزار نفر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار