استان چهارمحال وبختیاری:

اصناف فردانبه آماده استقرار در شهرك صنعتی این شهر می شوند

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از شهرك صنعتی فردانبه از مهیا شدن اصناف این شهر جهت استقرار پس از تكمیل شدن زیر ساخت ها مورد نیاز ،در این شهرك صنعتی خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۸۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، علیرضا شفیع زاده با بیان اینكه استقرار واحدهای صنفی و خدماتی در نواحی و شهرك های صنعتی چهارمحال و بختیاری در دستور كار قرار گرفته است ،افزود: طرح‌های اجرایی برای استقرار اصناف در قالب اصناف تولیدی و خدماتی در سراسر نواحی و شهرك های صنعتی استان در دستور كار این شركت قرار گرفته و به صورت ویژه اجرایی می شود.
رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار كرد:از آنجا كه وجود واحدهای صنفی و خدماتی در ورودی برخی از شهرها موجب بر هم زدن نظم شهری و حتی ایجاد ترافیک و آلودگی‌های صوتی شده است بر آن شدیم تا با استقرار این واحدهای صنفی و خدماتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان باعث بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در ارائه خدمات به صنوف ‌شویم.
وی با اشاره به اینکه شهرك صنعتی فرادنبه دارای 42 هكتار مساحت است، بیان کرد:شهرك صنعتی فرادنبه دارای 53 قرارداد منعقده كه از این تعداد 13 واحد صنعتی آن دارای پروانه بهره برداری بوده و با اشتغال 75 نفر و 41 میلیارد ریال سرمایه گذاری دارای پتانسیل مناسبی برای طرح استقرار واحدهای صنفی و خدماتی شهر فردانبه در شهرك صنعتی این شهر را دارا می باشد.
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هدف از بازدید این شهرك صنعتی را بررسی شرایط زیر ساختی آن عنوان و تصریح كرد: شهرك صنعتی فرادنبه دارای زیر ساخت های از قبیل:آب ،برق گاز و تلفن بوده كه به لحاظ زیر ساختی از شرایط مطلوبی برخوردار و بزودی با استقرار واحدهای صنفی و خدماتی در آن توسعه پایداری پیدا خواهد كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار