مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

مرکز تخصصی بیماران اوتیسم در اردبیل راه اندازی می شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: برای اولین بار مرکز تخصصی اوتیسم در اردبیل برای ارائه خدمات به کودکان مبتلا به این بیماری راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۵۱۷۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، بهزاد ستاری اظهار کرد: همزمان با هفته بهزیستی که با شعار «انتخاب ایرانی، زندگی بانشاط» تعیین شده است ما تلاشمان بر این است تا در این هفته 57 پروژه در سطح استان اردبیل به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: در این هفته 28 واحد مهد کودک اعم از شهری و روستایی، چندین کارگاه تولیدی و حمایتی از معلولان ذهنی، مرکز مشاوره ویژه گروه‌های سنی نوجوانان و نونهالان، مرکز نگهداری سالمندان، گروه همیاران زنان سرپرست خانواده، و کمپ ترک اعتیاد و مرکز سلامت روانپزشکی به بهره برداری می‌رسد تا جمعیت تحت پوشش این نهاد بتوانند از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: برای اولین بار مرکز تخصصی اوتیسم در اردبیل برای ارائه خدمات به کودکان مبتلا به این بیماری تاسیس می‌شود.

ستاری با یادآوری اینکه در گرامیداشت هفته بهزیستی برنامه‌های مختلف دیگری نیز در مسیر خدمات‌رسانی به جامعه هدف انجام می‌شود، ادامه داد: همه این فعالیت‌ها با هدف تقویت و توسعه مجموعه خدمات اجتماعی، مشاوره‌ای و اجتماعی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی که ما در حمایت از آنها انجام می‌دهیم.

وی در مورد فعالیت‌های حوزه حمایتی در تامین سرپناه و ایجاد اشتغال برای مددجویان تصریح کرد: در سال گذشته 67 مسکن مددجویی تحویل جامعه هدف بهزیستی شد به طوری که 653 واحد مسکن نیز در دست اجرا است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به فعالیت 541 موسسه و مرکز غیردولتی در ایجاد فرصت اشتغال برای مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: ما برای اشتغال حدود 500 نفر از جامعه هدف خودمان نسبت به پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره با اشتغال زودبازده اقدام کردیم.

ستاری افزود: امسال ایجاد اشتغال برای 600 نفر از متقاضیان در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم شاهد نتایج خوب در این حوزه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار