مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم

دیدار با خانواده های شهدا حق شناسی نسبت به مجاهدان فی سبیل الله است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در واقع حق شناسی از مجاهدان فی سبیل الله است.

کد مطلب: ۵۱۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، احمد حسینی در حاشیه دیدار با خانواده شهید محمودزاده از شهدای عملیات رمضان ابراز کرد: دیدار مسئولان و مردم با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس یک مسئولیت اخلاقی در قبال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی همچنین با بیان اینکه این دیدارها به نوعی حق شناسی از مجاهدان فی سبیل الله، رضایتمندی والدین شهدا و عزم جدی در استمرار خط سرخ شهادت محسوب می گردد، افزود: جمع آوری و مرور اسناد و خاطرات دفاع مقدس و ثبت تمام زوایای این گنجینه پرارزش از دیگر آثار و برکات این نوع دیدارها می باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم بیان کرد: متاسفانه هنوز هستند خانواده های شهدا و جانبازانی که در طول بیش از 28 سال از پایان جنگ، کمتر مورد توجه و بازدید مسئولان قرار گرفته اند و ضرورتا اینگونه بازدیدها بایستی در اولویت برنامه های نشر فرهنگ ایثار و شهادت قرار گیرد.

لازم به ذکر است: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم به همراه برخی کارکنان این اداره کل، همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان با خانواده شهید حسین محمودزاده از شهدای قم در عملیات رمضان در پاسگاه زید- سال 61- ذیدار کرد.

علاوه بر این دیدار، مدیرکل حفظ آثار قم در طول ماه رمضان با خانواده 6 شهید دیگر و دو جانباز سرافراز نیز دیدار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار