امام‌جمعه هندیجان:

آل سعود فرعون زمان ما است

امام‌جمعه هندیجان گفت: پیشاپیش عید سعید فطر تبریک عرض می‌کنم انشالله عید سعید فطر در روز چهارشنبه اول شوال خواهد بود و مردم مؤمن هندیجان در نماز عید سعید که عید بندگی و اطاعت از دستورات الهی است شرکت کنند.

کد مطلب: ۵۱۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، حجت اسلام و المسلمین علی شمیل پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: روز قدس روز مستضعفین و روز نابودی شرک و کفر است.
وی افزود: اسرائیل جای در دنیا ندارد و در هیچ جای دنیا به آن مکان نمی‌دهند. ادبیات اسلام ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومین است فلسطین متعلق به ملت خاصی نیست مسئله‌ی فلسطین نصرت دین خدا است اگر مسلمانان را در فلسطین حمایت نکنیم باید در مرزها و شهرهای خود دفاع کنیم.
امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: رزمندگان اسلام مبارزه را از مرزهای کشورمان دور کرده‌اند، ای مردم اگر شما در دورترین نقطه ایران مرگ بر اسرائیل می‌گوید ناراحت و نگران نباشید که فریاد شما جای شنیده نمی‌شود بلکه در همه جای دنیا شنیده می‌شود و اسرائیل از این فریادها می‌هراسد.
علی شمیل پور تأکید کرد: سیاست صهیونیست دنبال یک اسرائیل بزرگ است مردم باید هوشیار باشند ببینید چگونه برای امنیت رژیم جعلی و جلاد منطقه را به آشوب کشیده‌اند.
خطیب نماز جمعه هندیجان ادامه داد: این‌ها از ایجاد تروریست‌ها برای تأمین امنیت اسرائیل است، روز قدس روزی است که ملت مسلمان به دستورات الهی عمل می‌کند روز قدس روزی است که مستکبران نمی‌توانند هر کاری در جوامع مسلمین انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: اسلام ضعیف نیست و هیچ‌گاه ضعیف نبوده بلکه متجاوزان جنگ را علیه ما تحمیل کرده‌اند و ما را مستضعف قرار داده‌اند و مجبورمان کرده‌اند اما این‌گونه نخواهد ماند. آل سعود اقدامات فرعونیان را انجام می‌دهد ما در جنگ تحمیلی ۸ ساله با همه مستکبران مبارزه کردیم و همه آن‌ها را خار و ذلیل کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار