جسله توجیهی ستاد نظارت بر ثبت نام با حضور کارشناسان ارزیابی برگزار شد

به منظور نظارت کیفی بر ثبت نام دانش آموزان و تشریح دستورالعمل های وزارتی نخستین نشست توجیهی ستاد نظارت بر ثبت نام با حضور کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق و شهرستان ها در مرکز آموزشی ،رفاهی معلم شهرستان خرم آباد برگزار شد

کد مطلب: ۵۱۱۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط آموزش و پرورش گفت: ستاد نظارت بر ثبت‌نام در مناطق و شهرستانها تشکیل شده و مدیران مدارس موظفند تا دستورالعمل ثبت نام و شماره تلفن های ستاد نظارت بر ثبت نام استان و شهرستان و مناطق را جهت ارتباط والدین با این ستاد در تابلوی اعلانات مدارس نصب کنند .

محمد محمدی افزود : سامانه اینترنتی برای گزارش تخلفات نیز راه اندازی شده و خانواده ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به حوزه ستادی اعلام نمایند .

وی تاکید کرد : مدیران مدارس جز هزینه بیمه و کتاب مجاز به گرفتن هیچ‌گونه وجهی نیستند.

وی اضافه کرد : ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز شده و ثبت نام سایر پایه ها هم از ابتدای تیرماه شروع شده و مدیران مدارس باید با رعایت محدوده جغرافیایی نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام نمایند .

محمدی در ادامه اظهار داشت : ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق سامانه سجا و با رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از طریق وزارت انجام می‌شود .

وی در ادامه به نظارت محسوس و نامحسوس کارشناسان ستادی از مدارس اشاره کرد و افزود : تکریم ارباب رجوع و رضایت خانواده ها مهمترین اصلی است که باید مدیران مدارس به آن توجه کنند .

محمدی در ادامه تاکید کرد : اخذ شهریه مدارس خاص و یا کمکهای مردمی با شهریه کلاس های فوق برنامه هنگام ثبت نام ممنوع است و خانواده ها این وجوه را در ضمن سال از طریق واریز به حساب یکپارچه مدارس انجام خواهند داد .

محمدی در پایان سخنان خود به رسالت خطیر کارشناسان ارزیابی عملکرد هم اشاره کرد و گفت : دفاع از منافع و مصالح آموزش و پرورش و حقوق خانواده ها و دانش آموزان یک راهبرد اساسی است که باید کارشناسان به آن توجه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار