کفراشی در گفت و گو با پانا خبر داد

پرداخت 25 میلیارد ریال سرانه دانش آموزان شاهد از طرف بنیاد شهید

مدیرکل دفتر شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ 25 میلیارد ریال به عنوان سرانه دانش آموزان شاهد از طرف بنیاد شهید پرداخت شده و تقریبا همین مقدار به شرط تخصیص تا پایان سال تحصیلی پرداخت خواهد شد.

کد مطلب: ۵۱۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد حسین کفراشی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در خصوص بدهی بنیاد شهید به آموزش و پرورش و مدارس شاهد ، ظهار کرد: بدهی بنیاد شهید به وزارت آموزش و پرورش یا مدارس شاهد نیست بلکه این بدهی به دانش آموزان است. بنیاد شهید سالانه باید مبلغ و هزینه ای را در راستای تقویت بنیه عملی دانش آموزان به عنوان سرانه پرداخت کند.
مدیرکل دفتر شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون با تعاملی که صورت گرفته بخشی از این بدهی پرداخت شده و مابقی آن نیز تا پایان سال تحصیلی پرداخت خواهد شد.
کفراشی بیان کرد: مبلغ 25 میلیارد ریال به عنوان سرانه دانش آموزان شاهد از طرف بنیاد شهید پرداخت شده و تقریبا همین مقدار به شرط تخصیص پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: پوشش جامعه هدف از طریق این کمک ها و با برگزاری کلاس های فوق برنامه با توجه به ماده 67 دولت و کمک سرانه به دانش آموزان خانواده های جانباز بالای 25 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار