برگزاری ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه گروه های تخصصی نظام مهندسی ساختمان فارس

خبرگزاری پانا: ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه گروه های تخصصی ، بازرسان و کمیته های ورزشی و فرهنگی و رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در شیراز و به صورت متمرکز برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در جریان بازدید خود از این انتخابات گفت: این انتخابات در استان فارس به صورتی کاملاً مکانیزه برگزار شده است.


هوشنگ عشایری افزود: پس از بررسی دقیق بخش های مختلف حوزه رای گیری، این سیستم برگزاری انتخابات، قابل اعتماد ترین سیستم است چرا که با برنامه نویسی های بسیار دقیق و توسط تیمی مجرب پایه ریزی شده است.


وی اظهار داشت: خوشبختانه جامعه مهندسی استان فارس با هوشیاری هر چه تمام تر در این گونه برنامه ها و به ویژه انتخابات حضوری گسترده می جویند و پای صندوق های رای می آیند.


عشایری اضافه کرد: شرکت گسترده مهندسان در انتخابات نشان از اهمیت این سازمان برای اعضای آن دارد.


قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: سازمان نظام مهندسی از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه اعضا این سازمان به اهمیت این جایگاه پی برده اند و خود را در تعیین سرنوشت این سازمان سهیم می دانند.


در ادامه رئیس هیات نظارت ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه گروه های تخصصی، بازرسان و کمیته های ورزشی، فرهنگی و رفاهی سازمان نظام مهندسی نیز گفت: در راستای اجرای مواد 77 ، 79 و 82 آئین نامه اجرایی قانون، به منظور تشكیل هیأت رئیسه گروههای تخصصی انتخابات بازرسان و گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی استان در روز سه شنبه مورخ 17/11/91 از ساعت 8 صبح الی 18 عصر در شیراز و به صورت متمرکز برای هفت رشته تخصصی برگزار شد.


مهرداد راستی با اشاره به امنیت بالای این انتخابات، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانمان، توانستیم سیستم این انتخابات را کاملاً الکترونیکی پایه ریزی کنیم که از امنیت بالایی برخوردار است.


وی اذعان داشت: دارا بودن پروانه اشتغال پایه دو و بالاتر، فاقد محكومیت انتظامی درجه 3 و بالاتر از پنج سال قبل از تاریخ ثبت نام از جمله شرایط انتخاب شوندگان است.


راستی در پایان نیز اظهار داشت: هیئت رئیسه گروه تخصصی معماری چهار نفر، گروه تخصصی شهرسازی چهار نفر، گروه تخصصی عمران چهار نفر، گروه تخصصی مكانیك چهار نفر، گروه تخصصی برق چهار نفر، گروه تخصصی نقشه برداری چهار نفر و گروه تخصصی ترافیك چهار نفر می باشد.


به گزارش خبرنگار پانا، این انتخابات با حضور بی نظیر مهندسان استان فارس در باشگاه فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار