مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

آغاز نقل و انتقالات فرهنگیان/ ورود معلمان خانم به بندرعباس ممنوع شد

مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس از آغاز نقل و انتقالات درون و برون استانی فرهنگیان خبرداد و گفت: متقاضیان به مدت یک ماه فرصت دارند درخواست خود را به امور اداری ارسال کنند.

کد مطلب: ۵۰۲۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان؛ محمد قویدل درجلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک با بیان اینکه نقل و انتقالات فرهنگیان به خارج از استان آغاز شده است، افزود: نقل و انتقال خارج از استان تا 24تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان در فرصت اعلام شده باید با مراجعه به واحد امور اداری، درخواست خود را ارائه دهند و به درخواست های ارسال شده در خارج از وقت اعلام شده ترتیب اثر داده نمی شود.


وی اظهار داشت : نقل و انتقال درون استان نیز از 16 خردادماه سال جاری شروع و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.


قویدل تصریح کرد: در سال جاری، هیچ گونه مجوزی برای ورود معلمان خانم به شهرستان بندرعباس داده نشده و همچنین انتقال معلمان به شهرستان پارسیان اعم از زن و مرد ممنوع اعلام شده است .


این مسئول در ادامه به آغاز سنجش کلاس اولی ها اشاره کرد و افزود: آغاز سنجش نوآموزان از 16 خردادماه سال جاری می باشد که پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 5000هزار نوآموز در دو پایگاه مدرسه محراب رشدی و محل گروه های آموزشی واقع در آزادگان،مورد سنجش قراربگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار