به مناسبت روز پاسدار؛

معاون پرورشی و فرهنگی استان با فرمانده سپاه امام صادق(ع) دیدار کرد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با فرمانده سپاه امام صادق(ع) دیدار کرد.

کد مطلب: ۵۰۰۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، روز چهارشنبه 22 اردیبهشت معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با جمعی از کارشناسان اداره کل با سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر دیدار کرد.

در این دیدار، سیروس فتحی با گرامی داشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و سالروز ولادت امام حسین(ع) را تبریک گفت و برای عزیزان سپاهی آرزوی تندرستی و موفقیت کرد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری های بی دریغ و شایسته ی سپاه استان در زمینه ی فعالیت های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: در استان بوشهر تعامل و همکاری آموزش و پرورش و سپاه بسیار چشمگیر است و این دو نهاد مهم فرهنگی، می توانند در انجام برنامه های پرورشی و تربیتی به ویژه در بخش دانش آموزی به یکدیگر کمک شایانی نمایند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز با تشکر از مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش به خاطر انجام این دیدار گفت: سپاه به عنوان یک مجموعه ی فرهنگی همواره خود را در کنار نهاد گسترده و بنیادینی مانند آموزش و پرورش می بیند و این همکاری در تمام زمینه های مشترک ادامه خواهد داشت.

سردار فتح الله جمیری خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن اوقات فراغت تابستانی، ما آمادگی این را داریم تا با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش استان، تمام امکانات و توان خود را برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به کار گیریم.

وی ابراز امیدواری کرد که این تعامل و همکاری بیش از پیش گسترش یابد.

در پایان این دیدار که رییس اداره تربیت بدنی و کارشناس بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش و فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان نیز حضور داشتند، لوح سپاسی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش به فرمانده سپاه امام صادق(ع) به مناسبت روز پاسدار اهداء شد.

در این لوح سپاس آمده است :

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم (انفال آیه ی 60)»

برادر ارزشمند جناب سردار جمیری، فرمانده گران مایه ی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

«شعبان، ماه شور و شعور و شکوه، ماه رسول مهربانی و مودّت، مزیّن به وقایع و رویدادهای ماندگاری است که در تقویم روزگار تا ابد پایدار خواهد ماند.»

«سوم شعبان، روز ولادت احیاکننده ی تشیّع راستین علوی و پیام آور پیروز عاشورا، حضرت امام حسین(ع) است که به درستی روز پاسدارش نام نهاده اند.»

«بی گمان سرداران، سربازان و فرزندان مخلص روح الله(ره) تحت فرمان و رهبری داهیانه ی فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) با پاسداری و حراست از جان و مال و ناموس و همه ی ارزش های الهی و انسانی و حفظ دستاوردهای انقلاب مقدس اسلامی و میهن عزیزمان، رسالت مؤمنانه ی خویش را در تداوم خط سرخ آن امام همام(ع) به نیکی ادا نمودند.»

«این جانب به نمایندگی از جامعه ی فرهنگیان شریف استان با تبریک و تهنیت روز پاسدار به جناب عالی و همه ی دلاوران دیار دریا و دوستی، قدردانی و «خداقوت» صمیمانه ی خود را نثار شما عزیزان نموده و با صدای رسا می گوییم: به حضور و وجود همّت خیزتان می بالیم. » ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار