هر دانش‌آموز در تابستان یک مهارت می‌آموزد

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از آمادگی 20 هزار پایگاه تابستانه برای شروع برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و اظهار کرد: امسال هر دانش آموز یک مهارت را در تابستان می‌آموزد.

کد مطلب: ۴۹۹۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، با بیان اینکه تابستان امسال در کنار برنامه‌های مربوط به ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان، 20 هزار پایگاه تابستانی متشکل از مدارس، هنرستان‌ها، کانون‌های پرورش فکری، کانونهای فرهنگی و تربیتی، اردوگاه‌ها و سایر فضاهایی که برای انجام فعالیتهای پرورشی مناسب هستند تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: کمیته مربوطه تشکیل و دستورالعمل اوقات فراغت تهیه و به استانها ابلاغ شده است. ریاست کمیته های اوقات فراغت بسیاری از استان‌ها بر عهده استاندار است و جلسات خوبی در این زمینه برگزار شده و اکنون آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت وجود دارد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در این مراکز فعالیتهای مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، مهارت آموزی و اجتماعی انجام خواهد شد اظهار کرد: شعار "هر دانش آموز، یک مهارت" برای پایگاه‌ها درنظر گرفته شده و دانش آموزان در طول تابستان حداقل یک مهارت را می آموزند.

علی اکبرزاده افزود: چهار میلیون نفر در پایگاههای تابستانی در سال گذشته شرکت کردند و امیدواریم امسال هم استقبال خوب باشد البته باید مدنظر داشت که تشکل های دانش آموزی نیز برنامه‌های مختلفی را برای تابستان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی گفت: امسال به پایگاهها توصیه کردیم رشته‌های مهارتی را افزایش دهند زیرا در هر سال علاقه دانش آموزان تغییر می کند و باید متناسب با آن برنامه‌ریزی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار