ساماندهی بازارهای روز و دست فروشان در شهركرد ضرورت دارد‎

فرماندار شهرستان شهركرد خواستار ساماندهی بازارهای روز و دست فروشان از سوی شهرداری شهرکرد شد.

کد مطلب: ۴۹۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، حمید ملك پور در نشست شورای هماهنگی ترافیك شهرستان افزود: بازارهای روز و دست فروشان برای شهروندان مشكلات بسیاری ایجاد كرده كه ضروری است تا شهرداری شهرکرد در خصوص ساماندهی آن اقدام كند.
وی همچنین بر جابه جایی تیرهای برق سطح شهرستان كه در معابر واقع شده است تا شش ماهه اول امسال تاكید كرد و گفت: همچنین تیرهای برق سه راهی خوزستان نیز از سوی اداره امور برق شهرستان تا پایان خرداد ماه جابه جا شود.
ملك پور، حذف تقاطع اول بلوار حافظ شهركرد را از دیگر مصوبات این نشست دانست و تصریح كرد: با طرح اصلاح هندسی تقاطع سعدی به بلوار حافظ موافقت شده و اقدام لازم در خصوص حذف تقاطع اول بلوار حافظ انجام گیرد.
فرماندار شهرستان شهركرد از فراهم سازی مقدمات دو سرویس تاكسی برای خط شهركرد- سورشجان خبر داد و افزود: ‌با این طرح در شورای ترافیك موافقت شده و امید است تا در راستای تسهیل حمل و نقل مسافران، این دو سرویس به زودی راه اندازی شود.
اصلاح هندسی چند خیابان در سطح شهركرد، نصب سرعت گیر در محل های مناسب و جابه جایی چند تابلو تبلیغاتی در سطح شهر از دیگر مصوبات این جلسه بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار