مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد:

آغاز بازسازی بقاع متبرکه استان فارس در قالب طرح مودت همزمان با دهه فجر

خبرگزاری پانا: مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس از آغاز بازسازی بقاع متبرکه استان در قالب طرح مودت همزمان با دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم با بیان اینکه با اجرای طرح مودت، مردم در بازسازی حرم مطهر امام زادگان مشارکت می کنند، گفت: نگاه اصلی این طرح، مشارکت مردم در بازسازی توسعه و مرمت حرم های مطهر امام زادگان استان فارس می باشد.


وی ادامه داد: یکی از حرم های مطهر که هم اکنون نیاز به تکمیل آن می باشد آستان مقدس سید علاء الدین حسین(ع) است كه مردم می توانند در قالب این طرح به هر اندازه که توان داشته باشند مدیران محترم را یاری کنند.


حسینی مقدم همچنین از وجود 100 ساختمان نیمه کاره بقاع متبرکه در استان خبر داد و افزود: هم اکنون تعداد 100 حرم مطهر جهت نوسازی و ساخت گنبد و بارگاه در حال ساخت و ساز می باشد که یکی از عمده ترین برنامه های طرح مودت در استان فارس تکمیل و اتمام ساخت و ساز ساختمان حرمهای مطهر در جای جای استان فارس می باشد که مسئولان، شوراها، مردم، خیرین، واقفین میتوانند در این خصوص، اوقاف را یاری کنند.


به گزارش خبرنگار پانا، طرح مودت با هدف نوسازی، تعمیر، تکمیل و مرمت حرم های مطهر امام زادگان استان فارس در دهه فجر انقلاب اسلامی عملیاتی می شود و شماره حساب 01076593320005 سیبا بانك ملی جهت مشاركت مردم در بازسازی حرم مطهر امام زادگان، اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار