اسپالتی: همه از تماشای فوتبال رم لذت می‌برند

سرمربی رم بعد از پیروزی برابر کیه‌وو به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و درباره فصل جابجایی تابستانی هم سخن به میان آورد.

کد مطلب: ۴۹۴۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از مدیاست، نتایج درخشان رم با لوچیانو اسپالتی ادامه دارد. در هفته سی و هفتم رقابت های سری A جالوروسی در ورزشگاه المپیکو از کیه‌وو پذیرایی کرد و موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد تا همچنان ناپولی را در رده دوم جدول رده بندی تعقیب کند.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: هواداران رم مثل همیشه به خوبی از تیم خود دفاع کردند. همه از نمایش خوب بازیکنان رم لذت برند. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و می توانم با قاطعیت بگویم که شایسته کسب پیروزی بودیم.

خبرهای زیادی درباره جدایی راجا ناینگولان و میرالم پیانیچ، دو ستاره رم از این تیم به گوش می رسد. اسپالتی در این باره گفت: مهم ترین چیز برای رم این است که خود را به خوبی آماده فصل بعد کند. والتر ساباتینی از بهترین مدیران ورزشی در اروپا است و به خوبی می داند چگونه کار کند. طبیعی است که بعضی از بازیکنان جدا می شود و بازیکنانی هم به تیم اضافه می شوند. مهم این است که رختکن رم آرام است و همه چیز به خوبی پیش می رود.

سرمربی رم همچنان امیدوار است که ناپولی در هفته پایانی لغزش کند تا تیم او به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کند. او گفت: بسیار خوشحال می شوم اگر تورینو بتواند ناپولی را متوقف کند.

اسپالتی در پایان سخنان خود به ستایش از ناینگولان پرداخت و گفت: این بازیکن بلژیکی بسیار پخته بازی می کند. او یک سوپر بازیکن است و حضورش در میانه میدان رم ضروری است. پیروتی هم مانند ناینگولان بازی می کند. هر دو بازیکن فشار زیادی روی خط میانی حریف می آورند و بسیار سخت است که بتوان آنها را مهار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار