امام جمعه ارومیه:

عمل به دستورات قرآن کریم ضامن هدایت بشر است

امام جمعه ارومیه گفت:عمل به دستورات قرآن کریم ضامن هدایت بشر است و باید در جامعه اسلامی به آموختن قرآن عمل به فرامین آن توجه ویژه ای شود.

کد مطلب: ۴۹۳۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با تبریک بعثت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) اظهار داشت: پیامبر (ص) برای هدایت بشر و دور کردن آن از ظلمت مبعوث شد و معجزه آن حضرت قرآن کریم است.
وی افزود: عمل به دستورات قرآن کریم ضامن هدایت بشر است و باید در جامعه اسلامی به آموختن قرآن، انس با قرآن و عمل به فرامین آن به ویژه در سطوح مدیریتی جامعه توجه ویژه ای شود.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران و معلمان پرداخت و تصریح کرد: ایشان در بیانات اخیر خود مسائل مهمی در خصوص نظام سلطه، مقابله با ترویج فرهنگ غربی و اهمیت ادب آموزی و تحمل مخالف را بیان فرمودند که باید بارها بازخوانی شود.


حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: برخی نخبگان جامعه نباید سبک زندگی و فرهنگ غربی را در جامعه ترویج دهند چرا که امروز نظام سلطه، نفوذ در کشورهای مستقل را جایگزین لشگرکشی و پرداخت هزینه کرده است.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، رعایت اخلاق و ادب اسلامی را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در جامعه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این نظام محصول خون شهیدان است و پرچم ایران اسلامی پرچم ائمه اطهار (ع) و امام زمان (عج) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار