انتخاب شدن در میدان رقابت، شیرین ودلچسب است

معلم منتخب سبزوار در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بدون اغراق انتخاب شدن در میدان رقابت برای همكاران شیرین ودلچسب است .

کد مطلب: ۴۹۲۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

اکرم علی حسینی متولد از ۱۳۷۱از طریق آزمون ورودی وارد دانشسرای مقدماتی شده ودیپلم خود را در دانشسرا گرفته مشغول خدمت شد. سپس تحصیلات خود را در دانشگاه پیام نور در مقطع كارشناسی ودر رشته ای مدیریت آموزشی ادامه داد.اكنون نیز بعد از ۱۹سال خدمت ،در پایه سوم ابتدایی در آموزشگاه شاهد كیانوش استیری شهرستان سبزوار مشغول خدمت است.
وی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: بدون اغراق انتخاب شدن در میدان رقابت برای همكاران شیرین ودلچسب است .مخصوصا هنگامیكه رقابت مربوط به نحوه ی عملكرد ،در محیط كار باشد .بنابراین نمی توانم خوشحالی خود را از این انتخاب پنهان كنم .ولی این حق را به تمام همكاران خود می دهم كه آنها نیز جزو منتخبین این عرصه باشند .
وی عضویت در سرگروه های آموزشی، شركت در مسابقات فرهنگی ،هنری ،قرآنی وكسب رتبه ی ممتاز درچند سال، شركت در جشنواره ای الگوهای برتر تدریس وكسب رتبه طی چند سال و تالیف ۲جلد كتاب را از شاخص های انتخاب خود عنوان کرد.
علی حسینی گفت: با نگاهی اندك به برگزاری مراسم تقدیر از ارمندان دیگر ارگان ها ،حتی مراسم روزكارگر در كارخانه ها وموسسات مختلف ،می توان فاوت این گونه مراسم را بامراسم تقدیر از معلمین درك کرد.این در حالی است كه تمامی كارمندان ومتخصصین این مرزوبوم با آموزش وتلاش بی منت همین معلمین به جایگاه های علمی و.... رسیده اند .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار