فرمانده انتظامی محلات در گفت و گو با پانا:

سرکرده باند سارقین خودروهای شاسی بلند در محلات دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری سرکرده باند سارقین خودروهای شاسی بلند در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۰۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

فرامرز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروهای شاسی بلند شامل تویوتا هایلوکس و پیکاپ در سطح شهرستان محلات و دستگیری یک نفر از سارقین باند سرقت خودروهای شاسی بلند در بهمن سال گذشته، رسیدگی به موضوع و دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه یکی دیگر از اعضای باند و با هماهنگی مقام قضایی و پس از اخذ نیابت قضایی ماموران به صورت نامحسوس متهم را در منزل خود در یکی از شهرهای غربی کشور تحت نظر قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری او شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به بازجویی از متهم و شیوه و شگرد آنها برای سرقت خودروها افزود: آنها پس از انتخاب سوژه اقدام به تخریب شیشه عقب سمت شاگرد نموده و مغزی سوئیچ را باز کرده و با یکسره کردن آن اقدام به سرقت خودروها می کردند.

گودرزی اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به ۶ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان محلات اعتراف کرد و به همراه پرونده مربوطه تحویل دستگاه قضایی شد و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی محلات از شهروندان درخواست کرد تا حد ممکن خودروی خود را در پارکینگ و با وسایل و تجهیزات ایمنی مناسب پارک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار