مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد:

بازرسی از باشگاه های ورزشی به صورت مستمر/باشگاه ها مکان امن برای نشاط

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: بازرسی از باشگاه های ورزشی به صورت مستمر و با قوت دنبال می شود.

کد مطلب: ۴۸۹۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جمشید نظمی در جمع کارشناسان امور باشگاههای استان تصریح کرد : حضور بخش خصوصی در ورزش و افزایش مشارکت در توسعه ورزش در همه ابعاد هدف دولت و وزارت ورزش و جوانان بوده و باشگاهها نقش کلیدی در این امر مهم دارند.
وی افزود: باشگاهها با سرمایه گذاری مالی و اجرایی اهدافی را دنبال میکنند که ورزش استان بدنبال آن است و کمک حال و همسوی ورزش استان است و بایستی حمایت ، هدایت و راهنمایی شوند.
وی جلب نظر باشگاهها و تکریم آنها را مهمترین هدف کارشناسان دانست و افزود: هدایت صحیح ، ارائه اطلاعات درست ، راهنمایی موثر و ایجاد بستر و شرایط برای باشگاهها بایستی مدنظر کارشناسان باشند.
نظمی برخورد با باشگاههای غیرمجاز را نیز مهمترین هدف اداره کل دانست و اظهار داشت : باشگاههای متخلف و بدون مجوز در مرحله اول بایستی اطلاع رسانی دقیق در خصوص نحوه دریافت پروانه صورت پذیرد و در مراحل بعدی بایستی شدیدا برخورد و حتی تعطیل باید شوند چرا که این گونه باشگاهها برای جوانان و جامعه بسیار مضر و آسیب رسان خواهند بود.
وی افزود : توجه به وضعیت باشگاه های ورزشی و نظارت و بازرسی بیشتر از این اماکن موجب می شود افراد بیشتری به ورزش علاقه نشان دهند و همین امر متضمن سلامت اقشار مختلف جامعه است.
وی به خطرات استفاده از مواد نیروزا و مکمل های غیر قانونی اشاره کرد و گفت:با توجه به اهمیتی که شهروندان به سلامت خود می دهند نصب تبلیغات و پیامدهای هشدار دهنده در باشگاه های ورزشی، استفاده از این گونه مواد خطرناک را کاهش می دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بیان کرد:باشگاه ها به عنوان مکان های امن که باعث ایجاد شور و نشاط در افراد می شوند یکی از مهم ترین بخش های ورزش هستند از این رو باید نظارت لازم برنحوه عملکرد آنها انجام شود چرا که به سلامتی مردم در اماکن ورزشی اهمیت می دهیم.
نظمی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع ، بازرسی از باشگاه های ورزشی به صورت مستمر و با قوت دنبال می شود.
در این نشست خانم مقدم پور در خصوص نحوه ارائه پرونده باشگاهها و امیر تقی زاده رییس اداره حراست در خصوص تخلفات باشگاهها کارگاه 4 ساعته برگزار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار