استاندار مركزی:

اجرای برجام زمینه توسعه همكاری های بین المللی صنعت نفت را تقویت كرد

استاندار مركزی گفت: اجرای برنامه جامع اقدام مشترك (برجام)، زمینه توسعه همكاری های بین المللی صنعت نفت را تقویت كرد و تأثیرات مثبتی در توسعه صادرات كالا از كشور دارد.

کد مطلب: ۴۸۹۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در مراسم آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه محلات در سالن اجتماعات پژوهشگده گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات، افزود: افزایش تمایل سرمایه گذاران خارجی برای مشاركت در طرح های مختلف از عوامل رونق توسعه صادرات غیرنفتی در دولت یازدهم است.

وی ادامه داد: صادرات نفت در اواخر دوران دولت گذشته و اوایل دولت یازدهم به 900 هزار بشكه با یك سوم قیمت قبل رسیده بود در حالیكه اكنون با شرایط پساتحریم این میزان صادرات به 2 میلیون بشكه رسیده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: كسانی كه شعار می دهند برجام تأثیری بر وضعیت اقتصادی كشور نگذاشته بی انصافی می كنند و امروز گشایش صادرات و وارد كردن فن آوری مورد نیاز صنایع كشور مشهود است.

زمانی قمی بیان کرد: دولت همه تلاش خود را برای تسهیل در امور و توسعه صادرات می كند و نقد كردن دولت در صورتی كه برای تسهیل امور باشد سازنده است.

وی ابراز داشت: مجادله و تخریب دیگران قابل قبول نیست و كسانی كه دین مدار و اخلاق مدار هستند نباید بدون كارشناسی به تخریب دیگران بپردازند كه این كار دور از انصاف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار