مدیر کل کمیته امداد استان تهران خبر داد:

آغازطرح جمع آوری اطلاعات مددجویان در قرچک

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: جمع آوری اطلاعات مددجویان شهرستان قرچک در راستای اقتصاد مقاومتی و بررسی وضعیت اشتغال آنان و عملیاتی کردن تولیدات داخلی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

کد مطلب: ۴۸۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازشهرستان های استان تهران، محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در بازدید از طرح شناسایی مستعدین اشتغال توسط پرسشگران شهرستان قرچک از جمع‌آوری اطلاعات مددجویان از اسفند ماه 94در شهرستان قرچک خبر داد و گفت: این طرح توسط پرسشگران با ثبت اطلاعات از طریق تکمیل فرم به صورت دستی صورت می گیرد و پس از انتقال اطلاعات به نرم‌افزار تحت سیستم عامل ویندوز انجام می گردد.

وی اظهار کرد: پرسشگران با انتخاب خانواده های مورد نظر و با تعیین محدوده جغرافیایی، جمع‌آوری اطلاعات را با همکاری مددکار مربوطه شروع می کنند، با مراجعه به درب منزل و اخذ اطلاعات در فرم‌های کاغذی ثبت، اطلاعات در نرم‌افزار تحت ویندوز بررسی و تأیید اطلاعات خانواده توسط مددکار بررسی، با تأیید اطلاعات اشتغال توسط کارشناس مسئول اشتغال و خودکفایی ثبت می شود.

ولیئی با بیان اینکه در این روش از طریق تبلت و با استفاده از نرم‌افزار تحت سیستم عامل اندروید انجام می شود، افزود: این روش جهت افزایش سرعت ثبت اطلاعات، کاهش مراحل کار، حذف هزینه چاپ فرم، امکان گزارش‌گیری سریع، کاهش خطا در ثبت اطلاعات و کاهش مراحل کار است.

وی تاکید کرد: مددکاران خانواده در صورت وجود تناقض میان اطلاعات موجود و اطلاعات جمع‌آوری‌شده، نسبت به رفع مشکل هرچه سریع تر اقدام می کنند و ظرف مدت ۴۸ ساعت اطلاعات به نرم‌افزار انتقال پیدا می شودوفرم‌های تکمیل‌شده به کارشناس مسئول اشتغال و خودکفایی تحویل داده می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمنی (ره) استان تهران تصریح کرد: اطلاعات گردآوری شده توسط پرسشگران لازم است در دو سطح استان و شهرستان مورد راستی‌آزمایی واقع شوندودرسطح استان این مسئولیت به عهده معاون اشتغال وخودکفایی استان،درسطح شهرستان به عهده مدیر شهرستان است.

وی گفت:جمع آوری اطلاعات مددجویان در راستای اقتصاد مقاومتی و بررسی وضعیت اشتغال آنان و عملیاتی کردن تولیدات داخلی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

ولیئی ضمن تشکر از پرسشگران افتخاری بیان کرد: تمام مدجویان کمیته امداد امام خمینی همکاری لازم را با پرسشگرانی داشته باشند تا اطلاعات آنان به طور کامل ثبت و تکمیل شود و در صورتی که مددجویان آدرس و شماره تماس آنان تغییر پیداکرده است، هر چه سریع تر اطلاعات صحیح را به کمیته امداد مربوطه اعلام دهند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار